lördag, december 15, 2007

Tänd ett ljus...

Det här lilla ljuset köpte jag för två månader sedan, jag gillar ljus men doftljus är egentligen inte mina favoriter. Idag när jag var och handlade på ICA Maxi nere i Västra hamnen så jag att de hade placerat just dessa ljus vid ... chokladen...hoppas nu bara att ingen missar att det är ljus... Så här fint ser det ut på min fläkthylla när jag får för mig att laga mat. Jag är lite stolt över de små geléglasen i en grön ton som jag givetvis fyndat på loppis. Det ser så där trendigt shabby chict ut som det brukar se ut i tidningar men aldrig hemma hos mig

Etiketter:

1 Comments:

Blogger lina said...

Sånt ljus har jag doftat på i butik:)Åh, så underbart! Sambon trodde att det var riktig choklad, så nog finns det dem som kan ta fel:)

3:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home