fredag, maj 29, 2009

Lantliv

Jag prenumererar på Lantliv som jag gillar även om det ibland blir lte för mycket av "måla rubbet vitt". I går kom senaste numret där man gör tummen upp för Kinna och Co:s I mormors skafferi som man beskriver som " befriande oinställsamt utförd kokbok helt olik dagens övriga glättade utbud på området"
Dessutom är Livet på en gård månadens blogg.
Grattis!

När vi ändå talar om Lantliv så har Leila Lindholm startat Leilas Country Living och jag fick en provprenumeration billigt. Och ärligt talat tycker jag inte ens den är värd det priset, men det finns en sak jag gillar och det är den krönika som hennes mamma skriver, första numret handlade det om att ha höns och andra om att odla chili, så jag kommer att skippa tidningen och tjuvläsa Tinas sida i affären...

1 Comments:

Blogger Kinna Jonsson said...

Tack för kommentaren och roligt att du såg det i Lantliv. Frida är en toppentjej med Livet på en gård. Känner hennes svärmor sen jag var liten.

10:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home