torsdag, mars 13, 2008

Kimchi

Jag har varit jätteduktig, jag har målat taket i badrummet + 2 stycken element varav jag har skrapat, sandpapprat och gnuggat fram mässingsmuttrarna på det ena. Sen har jag ätit bitar av Grana ost och druckigt lite rödvin men är ändå inte nöjd ( jag har ätit lite chokladdoppade kaffebönor också...) Jag surfar lite och kommer till matälskaren Lisa och hon frågar: -Vad är det godaste du ätit på burk? och då slår det mig att jag har Kimchi i skafferiet!! Riktig burkmat, ser ut som tonfisk. Detta är salladskål med chili och det är så gott!
Om myror kittlar dödsskönt i kistan, river detta gött i gommen!
Det ser dock inte så gott ut måste medges...
Jag har väldigt svårt annars att få i mig salladskål.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Aha, så de där burkarna är bra alltså! Måste testa!

11:52 fm  
Blogger Ida said...

är det något koreanerna äter? har fått för mig att jag ätit det på en koreansk restaurang, och kunde inte riktigt bestämma mig för vad det var... men gott var det! och smakade kål&chili.

10:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home