torsdag, augusti 02, 2007

Zone

Verner och Verner ärsålt och de flesta kommer att bli Zone om jag förstått det rätt. Jag var inne på Baltzarsgatan här i Malmö och kom ut med lite småsaker som kan vara bra att ha. Affären var jättefräsch inte alls det lite småmurriga V&V och en hel del fina grejor dock inga märkesvaror utan bara Zonedesign. Badrumsavdelningen var svår att motstå men här är planen att efter att man dragit om stammarna i mitt hus skall jag renovera och först DÅ skall den här typen av saker inhandlas!
Saken längst till höger sätter man fast på kylskåpet med magneten och sen fäster man papper i den med hjälp av kulan, enkelt och smart!

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Dagmar said...

Det är lite synd om V&V men om inte annat så shoppade jag loss ordentligt nu i dagarna när de reade ut hela sortimentet i till 50% :-) Det skall bli spännande att se zone-prylarna sen när de får upp alla prylar i Sthlm.

10:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home