torsdag, juli 12, 2007

Emmery

Jag var inne på Emmerys idag och köpte ett av deras goda bröd. Emmerys är förutom bageri och kafé en liten ekohandel och ligger mitt på gågatan. Man köper brödet per kg och det finns en mängd andra varor man kan köpa; glass, marmelad, pasta, porslin, sardiner, kaffe, te mm mm. Nästa gång jag skall köpa te tänker jag testa deras sorter. Förutom att köpa mitt bröd smakade jag på 3 sorters chokladkakor, en sorts dinkelbröd, det fanns dessutom croissanter och kallskål om man kände för det. Längs in hittade jag dessutom
jäskorgar till normala priser

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

sökte på Ekohandel fick upp denna sajjt.nu vill jag mest baka banankaka när jag kollat Ekohandel

vi bakar nog ekologisk banankaka i jul.

12:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home