söndag, november 23, 2008

Lycka är....

....just nu att byggnadställningarna på ena sidan är borta, att jag tvättat köksfönstrena ( trodde aldrig jag skulle skriva det ) och att det åter blivit ljust i mitt kök så man kan se hur fantastiskt fint det är egentligen......dvs kommer att bli efter jag diskat upp!
Förhoppningsvis river de ställningarna på andra sidan i morgon och då skall jag städa balkongen och fixa lite tallris att pynta den med, jag kanske tom skall leta efter julstjärnan och adventsstakarna...lussekatterna är i alla fall bakade och förhoppningsvis skall jag få tillbaka min parkeringsplats innan jul och förhoppningsvis slipper jag vakna upp klockan 8.30 ( efter att ha lagt mig 3! ) av att de testar brandlarmet i trappan.

Sen vill jag bara tillägga att Nigellas fudge går bra att äta direkt från frysen, vilket jag tror att det är precis så hon tänkt sig det hela....