måndag, mars 21, 2011

Kalla det vad f-n du vill

Jag var på hem och trädgårdsmässa med bror och svägerska och när det närmar sig lunchtid och man efter cellgiftsbehandling förutom att ta medicin behöver äta varannan timme så tar man vad som finns. Ciabatta med fetaoströra med soltorkad tomat tror jag det hette:

And the winner is....:

Ja, inte jag i alla fall Det här är vad som fanns i och man har mage att ta 50 spänn för det "hele"

Jag hade väl inte trott att det skulle vara någon höjdare men riktigt så här illa trodde jag inte heller att det skulle vara!!!!!!!!!!
Det som dessutom stör mig är att det verkar vara tillåtet att fördärva vilka utländska brödsorter utan någon som helst skam.
det blir faktiskt inte en bagel bara för att man bakar ut degen i kransar och inte en ciabatta för att den är platt och fyrkantig!