lördag, maj 24, 2008

Cappuccino corner

Jag firar 2 år med "Ett öppet fönster" idag och tänkte visa hur jag fixar mitt förmiddagskaffe. Jag har inrett ett speciellt ställe i köket för detta där jag samlat allt porslin och andra tillbehör som har med kaffe och även te att göra. Jag har 2 kaffekvarnar en för "riktigt" kaffe och en för koffeinfritt. Snyggt va? Ja visst är det, och rena önsketänkandet dessutom. Det tillhör givetvis Martha Stewart. Själv skall jag ta min lilla vattenkokare och lägga lite instant espresso i en mugg och en skvätt mjölk i och glädja mig åt att min tekanna är snyggare än Marthas

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag var först på väg att kommentera hur tjusigt det var, men så läste jag lite till... Det var liksom lite för perfekt för att vara hemma hos någon. Klart det var Martha Stewart..! ;) Jag vill också ha en sådan hörna!

10:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home