lördag, juli 30, 2011

Kan Findus kan Karin

Findus har kommit med en ny fiskrätt och jag gillar idéen. Det är en bit torskfilé med aromsmör spritsat på som ligger i en liten påse som man sätter in i kall ugn och efter 25 minuter är det klart, smöret har då smält och blivit till lite sås.

Det smakar dessutom bra men jag tänkte att den idéen måste man kunna sno och jag hade en bit torsk i frysen ( eftersom jag alltid köper dubbelt när jag köper fisk) så jag tog lite pestosmör och klickade på och lade den sen i en ugnsform med lock. In ugnen 200 grader 30 min och voila! visst funkar det!

Sockerärtorna är hemodlade på mitt favoritsätt dvs pappa sköter odlandet och jag skördar...

1 Comments:

Blogger Fröken Dill said...

GOTT!
Ingen dum idé att inspireras av färdigmat.
Hälsar fröken Dill

12:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home