måndag, oktober 08, 2007

Kiel

Jag har varit i Kiel på en långweekend. Sedan ett antal åt tillbaka är jag medlem i Patternreview som är en slags internetsyförening. Varje år träffas man i NY för att handla tyger i New Yorks tygdistrikt, jag har varit där en gång och tygaffärerna är fantastiska!!!!!!!
Det finns även träffar i Australien och nu i helgen hade vi 4:e PR weekend Europe. Efter Amsterdam, Köpenhamn och London var det dags för Kiel eftersom Tini bor där hade hon fixat allt. Det var tygaffärer, garnaffärer, modevisningar mm. mm. Här är några bilder från den badort där vi bodde och som jag gärna skulle vilja återkomma till under säsong som väl sommar måste anses vara. Det var en man som badade när jag tog en morgonpromenad ena dagen. Badhytter
Parkeringsautomat....?
Ja, för att lösa dagsbiljetter på den avgiftsbelagda stranden
Kvällsvy

Etiketter: